Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å gi deg en tilpasset opplevelse samt for å måle trafikk. Ved å fortsette å bruke tjenesten godtar du måten vi bruker informasjonskapsler på.
Leinesfjord
2 soveplasser
4 sitteplasser
Toalett - Tømming
Kjæledyr er tillatt
Røykfritt
Forsikring og veihjelp via
Legg til datoer for priser

Oversikt

  • Capron
  • Sunligt
  • 2012
  • Automat
  • Diesel
  • Nei
  • Ja
  • Piggdekk
  • Ja
  • Nei
  • 10 meter
  • 23 meter
  • 10 meter
  • 3023 kg
  • 5495 kg
  • C1 eller høyere

Utstyr

  • Kjøleskap
  • Komfyrplate
  • Kjøkkenutstyr
  • Varmt vann
  • Dusj
  • Toalett - Tømming
  • GPS
  • Ryggekamera
  • CD-spiller
  • TV
  • Persienner
  • Myggnett
  • Puter og dyner
  • Sengetøy
  • Markise
  • Markise
  • Utendørsmøbler
  • Grill

Annet utstyr

Kopper , gryter, sengetøy og håndklær følger med om ønskelig

Vis utstyr som ikke er tilgjengelig

Regler

  • 25 år
  • 4 netter
  • 4 netter
  • Ja
  • 15:00
  • 12:00
  • Røykfritt
  • Kjæledyr er tillatt
  • Festivaler tillatt
  • Barn tillatt
  • Drivstoff er ikke inkludert - kjøretøyet returneres med samme mengde drivstoff som ved innsjekking
  • LPG inkludert
  • Kun reiser innen Europa
  • Tilgjengelig for leietakere fra Norge

Regler angående rengjøring

Grovrengjøring utføres av leietakeren. Dette inkluderer for eksempel tømming av kjøleskap, kasting av søppel og tørking av søl.

Rengjøring utføres av eieren. Dette inkluderer for eksempel støvsuging og utvendig rengjøring.

  • Spillvannstanken må tømmes før utsjekking
  • Toalettet må tømmes før utsjekking

Forsikring

  • Housecars forsikring via Omocom
  • Ja, forsikringskostnaden er inkludert i leieprisen
  • Ja, via RedGo/Falck
  • NOK 10 000
  • Kan kjøpes for NOK 149 per dag. Senker maksimal egenandel til NOK 3 000.
  • Les mer om hva som er inkludert i forsikringen vår.

    Trenger du veihjelp?

    Ring RedGo/Falck på (0047) 242 401 86 og angi at du har forsikring gjennom Omocom

    Trenger du å starte en forsikringssak?

    Opprett forsikringskravet ditt gjennom å fylle ut skademeldingen. Hvis kjøretøyet er kjørbart, er det mulig å opprette en skademelding etter at bestillingen er gjennomført. For spørsmål om forsikringen kan du ringe Omocom på +46 8-520 278 70.

Priser

  • NOK 5 000 *
  • NOK 1 770
  • 100 mil / uke **
  • NOK 2,20/mil
  • NOK 25/dag

Høysesong (juni-august)

  • NOK 13 119 / uke (ekskl. rengjøringsgebyr)
  • 0 %
  • 0 % ***

Lavsesong (september-mai)

  • NOK 9 579 / uke (ekskl. rengjøringsgebyr)
  • 0 %
  • 0 % ***

* Depositumet holdes av Housecar i leieperioden og returneres til deg etter at eventuelle ekstrakostnader er trukket fra. Ekstrakostnader som påløper i leieperioden (for eksempel veiavgifter og broavgifter) oppgis ved utsjekking og trekkes direkte fra depositumet. Et administrasjonsgebyr på 10 % legges til alle ekstrakostnader.
** Antall fri mil inkludert i en bestilling er basert på lengden på bestillingen. Eksempel: Bestilling av 4 netter for denne bobilen gir 57.1 mil inkludert.
*** Rabatten gjelder fra natt 8. Inkluderer ikke serviceavgiften.

Avbestillingsregler

  • Fleksibel
  • Tid til innsjekking Del av leiebeløpet som belastes leietakeren
    Mer enn 60 dager 0 %
    60 – 7 dager 25 %
    Mindre enn 7 dager 100 %

    Annen informasjon

    Det er bombrikke i bilen, og regning fra den vil bli ettersent leietaker når vi mottar regning fra skyttelpass

    Utleier

    Du leier av Margareth
    Profilbilde for Margareth

    Anmeldelser

    Her er bobilen

    En bestillingsforespørsel er ikke bindende.
    Hvordan fungerer prosessen?

    Hvordan fungerer det?

    1. 1. Finn bobil eller campingvogn

      Velg hvor du vil hente bilen og når du vil reise.

    2. 2. Send forespørsel

      Send en bestillingsforespørsel for bobilen eller campingvognen du vil leie.

    3. 3. Sjekk inn

      Fullfør bestillingen og sjekk inn når tiden er inne. Ha en fin reise!