Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å gi deg en tilpasset opplevelse samt for å måle trafikk. Ved å fortsette å bruke tjenesten godtar du måten vi bruker informasjonskapsler på.

Spørsmål & svar

Komme i gang

Hvordan leier jeg ut bobilen eller campingvognen?
Hva er innsjekking?
Hva er utsjekking?
Hva betyr Regler?
Er det lov å reise utenlands med bobilen eller campingvognen?
Hvorfor skal jeg leie ut via Housecar?

Bestilling

Hvordan påvirkes utleien min av korona?
Hva skjer hvis jeg avbryter en bekreftet bestilling?
Hva betyr det at en leietaker ikke anbefales etter bakgrunnssjekk?
Hvor raskt trenger jeg å svare på eller bekrefte en bestillingsforespørsel?
Hva skjer hvis leietakeren kansellerer en bekreftet bestilling?
Hva skjer hvis leietakeren kansellerer en bestillingsforespørsel?
Kan flere enn leietakeren kjøre bobilen eller campingvognen?
Hvordan sender jeg meldinger til leietakeren?
Hva gjør jeg hvis jeg ikke vil leie ut bobilen eller campingvognen i en bestemt periode?

Betaling

Hvordan fungerer betalingene?
Når får jeg pengene mine?
Hvordan fungerer depositum?
Hvordan fungerer rabatter og fri kilometer?
Hvor høyt er Housecars servicegebyr?
Hvordan kan jeg se hva jeg har tjent?
Er inntekten min fra utleie av bobil og campingvogn skattepliktig?

Skader & forsikring

Hvordan fungerer Housecars forsikring hos Omocom?
Hvem er ansvarlig for å betale for eventuelle kostnader på kjøretøyet i løpet av leieperioden?
Hva gjør jeg, og hvem kontakter jeg hvis det er problemer eller skader på kjøretøyet?
Forsikringskrav

Har du noen tanker?

Se under Spørsmål & svar eller kontakt oss hvis du lurer på noe. Se supports åpningstider

Send e-post

support@housecar.no

Spørsmål & svar

Spørsmål og svar